Re: RIVA czy 3Dfx

Autor: Tomek Zon (tomasz.zon_at_nospam.polkomtel.com.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 12:06:59 MET

Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> wrote in article
<351233ca.1110802_at_news.lublin.pl>...

> Zarty ? Bios a drajwery to zupelnie co innego.

Hej
To chyba bylo oczywiste ... ale ja pisze o Elsie (flash Bios+drv) kontra
STB (drivery). Napisalem to w sensie po_co_Ci_update Biosu karty kiedy w
STB wszystko masz zalatwione programowo, nie widze po prostu sensu w
udostepnaniu takiej mozliwosci. Pomijajac mozliwe problemy z flashowaniem,
i dostepnosci nowych biosow np. na plytkach dolaczanych do gazet. W
przypadku Elsy ostatnia wersja Biosu musiala byc flashowana zeby chodzily
na niej nowe sterowniki ... Postaw sie teraz w sytuacji usera ktory
chcialby sobie w cos pograc i nie ma pojecia o flashowaniu etc.

> Natywnymi ? Znaczy direct3D i oGL, bo wlasnego API to Riva zadnego
> _nie ma_.

Sorry blad :-))), natywnymi != wlasnymi z obsluga OpenGL. W tej chwili STB
nie suportuje ludzi uzywajacych sterownikow Nvidii (przynajmniej
oficjalnie).

Pozdrowienia

--
ZoNzi