VooDoo Rush i CPU

Autor: zklos_at_bya1.pl.lucent.com
Data: Fri 20 Mar 1998 - 11:56:59 MET

Hej,

Obecnie posiadam IBM/Cyrix PR200 i karte graficzna z VooDoo Rush na pokladzie. Grafika wyglada super (Fifa 98, Need For Speed II SE) ale gry dzialaja za wolno (trudno ocenic ale mysle ze to jest ok 15fps). Chcialbym wymienic (mam okazje niezle sprzedac swojego IBM'a) procesor na Pentium'a 200MMX i przetaktowac na 225MHz (jesli mnoznik jest zablokowany na 3 to tylko tyle sie u mnie da, moze w niedlugiej przyszlosci zamienie tez plyte na taka z 83MHz).
Czy ktos robil cos takiego i czy warto dokonywac takiej zamiany ? Jakiej poprawy sie mozna spodziewac ?
Czy to prawda, ze ceramiczne MMX 166 nie maja blokady mnoznika i daja sie zapuscic na 233 MHz ? Jak bardzo mozna przetaktowac MMX 266 (jest na razie znacznie drozszy od MMX 200) ?

Zbyszek Klos