Re: Monitory 15''/17"

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 22:13:02 MET

>Co ty z tym wciąganiem ? Jakąś magię próbujesz nam sprzedać ?
>A może reklamy przedawkowałeś ?

Reklama nic nie mowi o wciaganiu :-P

>Obraz jest taki płaski jak wewnętrzna powierzchnia
>przedniej szyby kineskopu i kropka. Jak widzisz mistyczne efekty to
>poreguluj geometrię żeby przestało wciągać (podejrzewam poduszkę) - będzie
>znacznie lepiej.

Regulowalem i jest wciaz to samo. Moze moj monitor jest z innej planety?
Poza tym to uczucie pojawia sie tylko przez jakies 5 minut po wlaczeniu
monitora. Potem sie przyzwyczajam.....

>Po 8 godzinach przed monitorem sony to ja wciągam nosem łzy z obolałych
>oczu.

Posiedz 8 godzin przy Daewoo. Bedziesz nosem wciagal oczy. :-)))

CU L8r !

    Jacek Dabrowski
also known as Surgeon
surgeon_at_box43.gnet.pl