Re: jaką karte kupić?

Autor: Andrzej Piotr Wozniak (xxx.usher_at_polbox.com)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 22:51:12 MET

Jaroslaw Lis napisał(a) w wiadomości:
<6ee7c3$t5g$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>In pl.comp.networking Szabłowski <szabla_at_polbox.com> wrote:
>: w tym tygodniu ASTER-CITY podłączy mnie do netu ale mam
>: kupić karte sieciową eternet z wejściem na skrętkę zgodną z NE 2000
[ciach]
>Osobiscie polecam karty PCI na chipie 8029 - sa z NE2000 prawie
>kompatybilne. Prawie = one maja port bazowy wynikajacy z PCI, wiec
>np 6080. Zaden ISA klon na takim nigdy nie chodzil, wiec
oprogramowanie
>moze sobie nie pozwolic wpisac. Ale to dosc rzadkie przypadki.
>
>J.
Ja też polecam, bo zgodność może być w 100%. Jest maleńki programik
przestawiający rtl8029 na zgodność z ne2000. Jeśli nie było go na
dyskietce ze sterownikami, można go ściągnąć od Realteka. UWAGA!!!
Ostatnio jakiś ichni głupol popakował wszystkie sterowniki (nawet te
do Unixa i Linuxa) Winrarem. Czyżby zatrudnili Ruska?
Ale - po co to, jeśli Aster twierdzi, że całość chodzi tylko pod
W95%??