Re: Grafika

Autor: Adam Szewczak (horses_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 00:08:18 MET

Piszesz że karta będzie wyposażona w Monsterka, a poniżej podajesz że
zastanawiasz sie nad Matroxami, a one monsterka nie mają.
Poza tym zależy do czego potrzebujesz karty graficznej. I to w dodatku AGP.
Jak do grania to kup sobie Elsa Erazor, lub coś podobnego, unikaj firmy
ExpertColor lub czegoś podobnego. Jak do grafiki to zastanów się nad kartami
na Parmedia 2 np. Diamont Fire 1000 GL, Symmetrix Glider-2 MAX, lub tani
Leadtek L2300, możesz oczywiscie fundnąć sobie Milleniuma, ale są na rynku
szybsze karty jak choćby te opisane powyżej. Pozatym jeszcze Asus robi coś
takiego co nazywa się 3DexPlorer V3000 podobno dobra karta, można ją kupić
na giełdzie.

Adam Szewczak
horses_at_friko.onet.pl

Beri napisał(a) w wiadomości: <01bd52ac$e52b13a0$3bb2ccc2_at_beri>...