Re: Monitory 15''/17"

Autor: Tomasz Marek Brzozowski (tmbrzoz_at_ispid.com.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 23:34:40 MET

>: Ale każda przesada jest nie zdrowa. Na monitorze z trinitronem (zarówno
>: piętnastce jak i siedemnastce) dzieki tej rewelacyjnej ostrości nawet w
>: 1024*768 wyraźnie widzę ziarno porozdzielane czarnymi odstępami.

Bez numerów. Siedzę bardzo blisko mojej 17'' Trinitronowej i żadnych
ziarenek jeszcze nie uświadczyłem, w szczególności w niskich
rozdzielczościach. A spędzam przy kompie czasu trochę, oj spędzam. Na co
dzień. A po wymianie monitora zwykły 15'' <> 17 '' Trinitron tak mi się
komfort poprawił, że oczy mnie zupełnie nie męczą (a jestem krótkowidzem o
bardzo wrażliwym wzroku), podczas gdy przy pracy z innymi monitorami zawsze
dozanawałem łzawienia no i ogólnego zmęczenia. A co do tych pasków - może
były bardzo widoczne w starszych kineskopach. Na moim trzeba naprawdę się
ich naszukać, żeby je zauważyć, a już je widać, to, he, he, znikają...
Żeby nie było wątpliwości: 1152x864 Hi Color MiroCrystal3D.

Pozdrawiam dyskutantów monitorowych, a w szczególności Braci Trinitronowców.
Tomek
tmbrzoz_at_ispid.com.pl
http://www.ispid.com.pl/~tmbrzoz