Re: Woz czy przewoz, czyli co kupic

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 19:54:25 MET

Sat, 07 Mar 1998 12:55:57 +0100, Wojtek Deneka
<devix_at_zeus.polsl.gliwice.pl> piszesz:

>czy moglbys cos wiecej napisac o tej karcie (np cene) telko nie odsylaj
>mnie do ich strony - www mam zablokowane :(

To moze news.elsa.de ? :-)

Wiekszosc kart na Rivie 128 wyglada dosc podobnie i ma podobne osiagi,
ale zwykle pierwszym sposobem obnizenia ceny jest usuniecie ukladow
wejscia TV. Z tego co wiem, to wejscia maja karty ASUS, Canopus
(Miro?) i Elsy. Cen nalezy szukac odpowiednio w firmach TCH, Tornado i
Servodata, nie zacytuje Ci z pamieci, ale np. Vobis podaje cene 790zl
za Else, ASUS powinien byc tanszy a Canopus drozszy.

Karta dziala przyzwoicie, niestety drivery nie sa jeszcze na poziomie
innych kart Elsy, brakuje typowych dla tej firmy wirtualnych ekranow,
pozycjonowania ekranu i elastycznej regulacji odswiezania. Elsa
zapowiada duzo niespodzianek na CEBIT, a to wlasnie teraz.

W grach 3D roznie bywa, czasami generowany obraz ma pewne defekty, ale
karta jest szybka. nVidia poprawia drivery, jest dostepna wersja beta
z OpenGL, niestety nie dziala z polskimi W95.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)