Odp: OFFICE97-problem

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 12:58:05 MET

Od: Miroslaw Kaminski <mjk_at_scientific.com.pl>
>Gdzie znalezc ten konwerter, jak sie nazywa?

byl na cedeku Chipa gdzies pod koniec zeszlego roku. A poza tym mozesz
zassac poprawke SR-1 ze strony necrosoftu (7,6 MB) i to tez chyba pomoze.

Problem z pierwotnym konweterem polega na tym, ze necrosoft chyba nie zdazyl
go zrobic przed wypuszczeniem off97, wiec podstawil pod konwerter 97->95
konwerter 97->RTF. Zajrzyjcie do pliku wygenerowanego przez stary konwerter
97->95 - nie bedzie sie roznil od wygenerowanego RTF-a.

(wiem, ze to zadna rewelacja, ale mnie troche zaskoczylo...)

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.