Re: Odp: Pomocy

Autor: Jerry (sowa_at_ci.comarch.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 12:25:03 MET

Ja mialem taki problem w starym 386. Wystarczylo przelozyc jedna zworke na karcie
graficznej, tylko nie pamietam juz jaka (to byl stary Tridend z pol mega na
pokladzie :-)) Cos chyba z automatycznym wykrywaniem trybu 8 lub 16 bitowego.
Wiem, ze napewno wywalilem funkcje auto. Ale reszte zapomnialem - 3 lub 4 lata :-(

Jarek