Re: Zasilanie ZIPA

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 11:13:40 MET

Waldemar Oczko wrote:

> Hej
>
> Drażni mnie dość duży zasilacz do zewn. ZIPA na który
> i tak zawsze brakuje gniazda.
> Wg specyfikacji daje on 5V 800 mA.
> Czy nie możnaby wyciągnąć takiego zasilania z jakiegoś
> zewnętrznego portu ?
> Który, jakie piny ?
>
> A może kogoś to też już drażniło :))
>
> --
> Niezmiennie Pozdrawiam
> Waldek Oczko
> woczko_at_free.polbox.pl

Mozna z klawiatury (ale nie kazda plyta da rade, niektore maja
ograniczniki pradu), ja podlaczylem sie obok wentylatorka procesora,
a dokladniej do kabli ktorych on nie wykorzystuje (wentylator zasilany
jest 12V, pozostale 2 kabelki we wtyczce to masa i 5V, czyli to co
trzeba). Kabelek wyprowadzilem przez otwor dla kalwiatury, wtyczke mozna
kupic za grosze. ale UWAGA na polaryzacje !!!