Re: Odp: Pomocy

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 01:51:35 MET

Przemyslaw Popielarski <abe_at_ikp.pl> wrote:
: Od: Adam Fruba <air1_at_polbox.com>

:>Ostatnio instalowalem plytke 486 i napotkalem dziwny problem:
:>Wszystko dziala super tylko w momencie restowania miekkiego (trzy klawisze)
:>komp nie chce sie zrestartowac tylko piszczy. Jak go wezme na twardo to

: ja mam podobny dziwny problem, tylko ze mi nawet nie piszczy :( -- po
: prostu po nacisnieciu ctrl-alt-del nastepuje zwiecha. Twardy reset dziala,
: oczywiscie. Komputer o ktorym mowie to tez 486, dx-120.
: U mnie zaczal tak reagowac jak mu wymienilem sieciowke... smieszne troche,
: ale to prawda.

A możeby tak powiedział jeden z drugim o jaki system chodzi ?

kloczek
PS. Wyłącz to "Odp:" i zastąp standardowym "Re:", bo w odpowiedzi i to już
na początku nie powinno się wstawiać skrótów niecenzuralnych wyrazów.

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*