Primax (GUS) i konflikty

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 22:58:25 MET

Witam wszystkich i prosze o rade.
Mam plyte Zappa/FX/75-120MHz (prawda, ze to szajs?) oraz katre dzw.
Primax Soundstorm (16 bit, wavetable, ale to nie wazne) NIE plug&play.
Przy instalacji pod W95 pojawialy sie rozne kretynizmy z konfliktami
i jakims tam windowsowym usuwaczem tychze. Jednak karte udalo sie
zainstalowac
Zakres we-wy 0220-022F
Zakres we-wy 0320-032F
Zakres we-wy 0388-038B
Przerwanie 05
Przerwanie 05
Bezposredni dostep do pamieci 01
Bezposredni dostep do pamieci 01
Na poczatku ustawialem dwie rozne wartosci przerwan, ale dosowe gry
nie chcialy wydawac dzwiekow, wiec ustawilem na 05/05.
Jednak wtedy wkroczyl bios (AmiBios 1.00.03.BS0) i przy starcie komputra
wola:
Static Device Resource Conflict (press <F1> for Setup, <Esc> to Boot)
i oczywiscie wciskam ESC i system sie boootuje i wszystko jest OK, karta
dziala
(takze w giekach dosowych); w menedzerze urzadzen nie ma zadnych konfliktow.

Moje pytanie:
Czy ma ktos jakis pomysl na ten komunikat BIOS'a?
(oprocz zmiany plyty, bo to i tak mam zamiar zrobic w blizej nieokreslonej
przyszlosci, a karty dzw. wlasciwie nie chce mi sie zmieniac - bo chyba jest
niezla
prawda?)

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam - Harry