Re: Nagrywanie audio bez 2s przerwy?

Autor: Adam Hetmański (hetman_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 17:57:00 MET

Pewnego dnia Sat, 14 Mar 1998 18:04:42 +0100, "cASper"
<lkasp_at_kki.net.pl> rzucił/(a) tekst:

>Znajomy przegrał mi muzykę (za odpowiednią opłatą :-) ) z płyty
>orginała na płytę CD-R.
>Orginalna płyta była zmiksowana tzn. gdy kończył się dany utwór,
>to następny pod jego koniec się zaczynał. Na nagranej płycie
>między utworami są 2 sekundowe przerwy, które psują w ten
>sposób całość. Znajomy powiedział mi, że bez tych 2 sekundowych
>przerw nie da się nagrać. Czy to prawda ????

Nieprawda, choć nie do końca. Może po prostu on nie potrafi
(czyt. jego nagrywarka nie obsługuje DAO lub oprogramowanie).

Jednym z fajniejszych programów do nagrywania płytek AUDIO
jest GEAR AUDIO, który umożliwia "płynną" (co 1 sek) zmianę tej
przerwy między utworami.

Ciao!
Hetman