Re: Czy ktoś ma kartę tuner tv

Autor: Mr X (mrx_at_lycosemail.com)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 12:13:03 MET

Zgadzam sie z ponizszym. Mam karte Zoltrixa 64-bit PCI i wole ogladac na
monitorze tv niz w "prawdziwym" tv, gdyz mozesz "okienko" rozciagac w
kazdym kierunku i rozmiarze. Co do standartow dzwieku i wizji mozesz
zmieniac w dowolnej kombinacji (kazdy mozliwy standard dzwieku z kazdym
standardem wizji), tylko musisz miec raczej nowszy monitor i komputer.
Oto specyfikacje tej karty (moim zdaniem jedna z lepszych, jesli nie NAJ):
256 - 16 milionow kolorow
max. 45 "klatek"/sec (? - "frames")
640X480 lub 1060X850 w NTSC
565X lub 768X576 PAL i inne
H.324
H.263video
H.245/H.223 protocol
standard i S-VHS video, antenowe oraz stereo dzwiekowe wejscia
video overlay
itd mniej wazne (nagrywanie z kamery czy magnetowidu - robisz AVI,
    PLUS
dolaczony jest dysk z programem VDOphone, czyli WideoTelefon, ktory dziala
poprzez internet lub w polaczeniu bezposrednim (jak telefon-telefon) i
dziala tez bez wizji jako zwykly telefon.
Zapomnialem dodac, ze dzwiek jest w stereo (jesli jest tak nadawany)

WYMAGANE minimum:
P166 lub wyzej
16MB RAM
Windows 95 lub 98
25 MB wolnego twardziela
CD-ROM (dla instalacji programu)

Cena: $129
Mysle, ze w Polsce powinna byc podobna.

Marek Oberman <s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl> wrote in article
<01bd511d$9a3c81c0$LocalHost_at_fred.wonet.com.pl.wonet.com.pl>...