Re: Pomocy - a może to wirusik

Autor: Kamil Konieczny (kkoniec_at_mks.com.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 11:29:01 MET

Darekw wrote:
>[ciach]
> Całego twardziela przeleciałem MKS (styczeń ) I demo z marca i nic
> pokazują one błędną wielkość partycji - wszystkie (4) tej samej wielkości
> tzn prawie 2GB(19..) . Czuje po spodniach że jest to jakiś Hrumhacz
> (wirusik)

mks nie zawsze moze poprawnie zinterpretowac odpowiedz BIOSa
aby pominac sprawdzenia tablic partycji D: ...(nieistniejacych),
nalezy uruchomic mks_vir lub mks_demo z parametrem
/1
slash i jedynka - sprawdzi wtedy tylko tablice partycji pierwszego dysku

sprawdz najnowsza wersja mks_vir 5.44b z marca 98 (patrz strona www),
lecz moim zdaniem opisane objawy raczej wskazuja na uszkodzenie sprzetu
lub konflikt sterownikow (?)

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl
http://www.mks.com.pl