Re: virge 2MB ---> 4MB

Autor: Magus (absolut5_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 21:13:07 MET

Cze!

 Najwieksza zaleta nie jest wzrost mocy, a raczej fakt,
ze niktore gry dopiero przy 4Mb widza, ze karta jest akcele
ratorem!
 Mam Dimonda 3D 2000 i niedawno dolozylem do 4Mb.
 Nareszcie moglem odpalic akcelerowane gierki!
(wczesniej nie wszystkie )

     pozdrowka
                     Magus

--
  "Wyobraznia jest czesto wazniejsza od wiedzy!"