Re: Word97 + makro = nowe_polecenie?

Autor: Grzegorz Ciaglo (sinc_at_kki.net.pl)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 17:56:27 MET

Grzegorz Szyszl'o napisał(a) w wiadomości:
<6eis62$et2$2_at_helios.man.lublin.pl>...

>po co piszesz na tyle grup naraz ?
>

>ps: pisze na grupe, bo nie tylko ten gostek wie ze tak sie nie robi.

Bo zalezy mi na odpowiedzi a poza tym to wyslalem nie na tyle a na
cztery
a to jest najwyzej na pograniczu spamu. Jezeli uwazasz ze 4 to za duzo
to podaj faq gdzie tak pisze, a jak nie znajdziesz to se daruj tego typu
uwagi

 //'''' Grzegorz Ciągło
\\,,,||
     \\,,// mailto:sinc_at_kki.net.pl http://www.polbox.com/s/sinc/