Re: OFFICE97-problem

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 11:55:04 MET

Hi !!!

At 10:44 16.03.98 +0100, you wrote:
>Mam nastepujacy problem. Zapisujac plik w Wordzie 97 w formacie Word
>6.0. nie moge go pozniej odczytac na innym komputerze wyposazonym w
>Word 6.0. Odczytujac plik na komputerze na ktorym dokonano zapisu plik
>'wchodzi'. Podobna sytuacja wystepuje w przypadku EXCELA 97 gdy chce
>zapisac w w formacie EXCEL 5.0 lub starszej wersji. Czy ktos wie co
>moze byc tego przyczyna i jak temu zaradzic?
>Pozdrawiam Jacek

to chyba normalne ???? bo office97 to zlom pelen bledow

rozwiazan jest kilka

1. doinstalowac do Worda 7.0/95 konwerter umozliwiajacy ladowanie
dokumentow z Worda97

2. doinstalowac do Office97 poprawke SR1Off97.exe (poprawna konwersja)

3. zainstalowac nowego Office'a97 SR z wbudowanymi poprawkami

Pozdrowienia

pTad