Re: za duzo dyskow?

Autor: Misiek (miswaw_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 11:13:16 MET

W tym sprytnym systemie mozesz przypisac litere do cd-romow
w Panel Sterowania/System/Menedzer urzadzen/cdrom/ustawienia.
Ustaw poczatkowa i koncowa litere CD-ROM na np. "R" a nagrywarki
na np. "S" i bedziesz mogl do woli "zonglowac" pozostalymi dyskami.
Michal "Misiek" Bryczkowski - miswaw_at_friko3.onet.pl
Powodzenia ! :-)
<01bd50c1$a3303e40$8464a8c0_at_kuba.bmb.com.pl>...