Re: Rewelacyjna oferta naprawy UPS od serwisu HP !?

Autor: Andrzej Piotr Wozniak (xxx.usher_at_polbox.com)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 05:14:25 MET

Witek Grotel napisał(a) w wiadomości:
<01bd3235$f01c8ba0$fc0088c3_at_witek.lublin.bptnet.pl>...

> Przeslalem uszkodzony UPS PowerWise 1000 do naprawy w CENTRUM
SERWISOWYM
>HP w Warszawie. Otrzymalem propozycje naprawy przez wymiane
>na nowy firmy APC w cenie 2700 PLN (cena rynkowa).
>
> Witek Grotel

Dopiero teraz zwróciłem uwagę na to, że serwis APC i HP są pod tym
samym (albo podobnym) adresem.
Padłeś chyba ofiarą POCZTY POLSKIEJ, a nie serwisu HP.
Pozdrawiam - Regards
Andrzej Wozniak
usher_at_polbox.com
Usun xxx z adresu w naglowku - Remove xxx from address in header