Re: POMOC DO KARTY DIAMOND STEALTH

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 17:10:35 MET

>Po co tak krzyczysz ???

Widocznie dlatego, ponieważ jest to pilne...

>Co to za Stealth ?

2000 - przecież napisał! ;)

>2121 czy inny ?

2000 - przecież napisał! ;)

>Na jakim chipie ?

2000 - Virge 325.

>Zresztą DX wcale nie musi mieć driverów "certified", jeśli wszystko
>działa to OK, jeśli nie to zamień drivery Diamonda na te pasujące do
>chipsetu (będące w zestawie DX5)

>???
>Chciałeś się pochwalić, czy naprawdę myślisz że ktoś będzie bulił za
>telefon na komórkę żeby Ci pomóc ???

Nie każdy jest w sieci on-line (niektórzy korzystają z internetu w domu za
WŁASNE pieniądze / tudzież rodziców), a jeżeli sprawa jest pilna to SMSy są
doskonałym wyjściem!

Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>