HP6L - okno stanu

Autor: Michal H. Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 20:21:14 MET

Jestem posiadaczem w/w drukarki. Mam pytanie do spec'ow lub bardziej
zaawansowanych uzytkownikow:
-zainstalowalem ja jako PCL - wszystko dziala, zainstalowalem normalny
sterownik - w zasadzie dziala - drukuje, lecz jak wywoluje okno stanu
to zawsze podaje "Stan niedostepny". W helpie pisza, ze przyczyna tego
jest zle podlaczenie. Kabel wymienilem na 25-zylowy /poprzedni nie
wiem czy byl 18, czy 25/ i caly czas zadnego odzewu. Moze problemem
jest ustawienie portu w BIOSie: SPP, EPP, ECP, ECP+EPP - ale
probowalem wszystkich i- bez zadnej poprawy. Jedynym elementem, ktory
podejrzewalem to format buforowanych danych /EMF lub RAW/ i prawde
mowiac wydaje mi sie, ze nie ma to nic wspolnego z moim problemem, ale
drukowac - zawsze drukuje.

Ktos wie co zrobic, aby okno dialogowe dzialalo normalnie -
wyswietlany byl rzeczywisty stan?

Prosze o pomoc
        Michal
PS Jesli nie sprawi to wiekszego klopotu, to kopie odpowiedzi prosze
rowniez na maila: mchrom_at_sgh.waw.pl
Michal H. Chrominski
mchrom_at_sgh.waw.pl