monitor analog i odswierzanie???

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 15 Mar 1998 - 16:31:43 MET

Tałajczyk Piotr wrote:

 TP> więc dlaczego śnieży?

Nie mam pojęcia - teoretyzować nie będę. Stwierdziłem fakt i na tym koniec.

 TP> chyba nie sprawka sterowników, bo miałem ich więcej
 TP> niż sam producent tej karty by się spodziewał?

Na pewno nie jest to sprawa driverów.

 TP> i może odpowiesz mi co zrobić, żeby nie śnieżył, bo to nie jest za
 TP> przyjemne?
 TP> odpowiedź: :zmień kartę" nie wchodzi w rachubę.

Ja nie miałem wyjścia i zmieniłem kartę. Mój monitor miał przy 75 Hz za duże
przesunięcia i nie dało się tego skorygować.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl