Re: monitor analog i odswierzanie???

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 12:45:10 MET

> Co ma się nijak do problemu śnieżenia. Moja dawna Miro12SD (VLB) śnieżyła
przy
> odświeżaniu 72 Hz, a przy 75 Hz już nie. Podobne objawy miałem z
niektórymi
> Trio64V/64V+...

więc dlaczego śnieży? chyba nie sprawka sterowników, bo miałem ich więcej
niż sam producent tej karty by się spodziewał?
i może odpowiesz mi co zrobić, żeby nie śnieżył, bo to nie jest za
przyjemne?

odpowiedź: :zmień kartę" nie wchodzi w rachubę.

--
                                       pozdrowionka...
                                       email:  piotr_ta_at_friko2.onet.pl