Re: Prblemy z Outlook Express

Autor: Marek Prokopiuk (riczu_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 10:09:12 MET

Odnosnie wieszania.
Opisze jak jest u mnie. W menu Narzedzia/Opcje(Wysylanie)
wylaczaczona opcja "Wysylaj wiadomosc natychmiast"
I w przypadku News wszystko jest OK, ale dla Maila
po kliknieciu Oglos program chce to wyslac natychmiast,
ja mu na to nie, tak jeszcze raz. W miedzyczasie
wyrazne delaye, a po drugiej probie wyslania to wisi ponad 2 minuty po
czym umieszcza list w skrzynce nadwczej.

Marek

--
riczu_at_friko2.onet.pl