Re: Myszka Agiler i trzeci klawisz ???

Autor: Łukasz Skitał (stefu_at_kki.net.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 19:33:56 MET

On 11 Mar 1998 16:00:25 GMT, slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Tomasz
Slodkowicz) wrote:

>Dawniej myszy agiler dzialaly jako MSM jesli w czasie wlaczania zasilania
>byl wcisniejty dowolny klawisz....
>
>Tomek
mam stara myszke agiler, standardowo startowala jako MS Mouse,
rozkrecilem ja i znalazlem kilka miejsc na zworki, po kilku probach
zanlazlem ta odpowiedzialna za tryb MS/MSM, mozna wyprowadzic
przelacznik i gotowe!

 Łukasz Skitał SQ7HQL

---
 http://www.kki.net.pl/stefu       Stefu o Stalowej Woli