Re: Riva128 i 3Dfx albo fantazje na temat RIVY.

Autor: L.S.W (sebo7_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 09:51:56 MET

Jacek Mietliński napisał(a) w wiadomości:
<01bd4e58$c918dba0$70a5ccc2_at_ppp>...

>Nie wiem, jakie ty masz pojecie o sprzecie, ale ja radze sobie dobrze,
>dziekuje.
>Wspolczuje jedynego tak wolnego procesora VooDoo na swiecie. Czy tak trudno
Spawa sie wyjasnila, co widac w nastepnych wiadomosciach wiec
przyjmijmy ze Twoja RIVA i moj Voodoo niczym nie roznia sie
od innych :) Faktem jest timerefresh do testow sie nie nadaje.

>uwierzyc, ze Riva z dobrymi sterownikami chodzi tak dobrze?
>Przepraszam, jesli ktos sie poczul urazony - czy na pudelku od Monstera
>jest napisane, ze kupiliscie najszybsza karte na swiecie?
Nie mam Monstera, ale Twoje wyniki mogly wprowdzic w blad
wielu przymierzajacych sie do wyboru karty 3d.

>Nie wiem, czy wiesz, ale ten nowy sterownik do Rivy pozwala zarezerwowac
>RAM na pamiec tekstur, wiec te twoje 6 MB...

Dla scislosci na tekstury jest 4 Mb, i jak na razie wystarcza a
poznie bedzie Voodoo 2. Co do wykorzystania RAMu to
naprawde dopiero AGP daje odpowiednia szybkosc przesylania
danych, po to zreszta powstal.

>Pozdrowienia, WSZYSTKOWIEDZACY!
Az tak dobrze nie jest, wybacz jesli bylo za ostro, po prostu
nie widze powodow dla ktorych Monster mialby zniszczyc
karte grafiki. Ciezko jest cos uszkodzic w komputerze
jesli postepuje sie prawidlowo . Zawsze istnieje jednak
prawdopodobienstwo ze cos padnie, mogl to byc u Ciebie
zwykly przypadek.

Pozdrawiam
Lukasz Wojcicki