Bylo: Gravis a directsound

Autor: Small Gatsby (garrett_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 22:57:20 MET

  To bylo pamietam, tyle ze akurat mialem sesje...
  A wiec do rzeczy- w grach wymagajacych directX
  dzwiek z Gravisa {Primax'a khm,khm:) Classic zanika
  po paru minutach,albo nie ma go wcale. Myslalem, ze to za malo
  pamieci ale Diablo przy 32megsach powinno chodzic jak burza...
  Azali jest na ta przypadlosc jakowes panaceum? Slyszałem plotkę
  ustawic klassica jako max'a, ale u mnie to nie dziala.
   Problem drugi- pliki midi- czyli wesoly pad systemu pod niebiskim
   ekranem. Wg mnie zalezy to od ilosci sampli jakie GUS usiluje (bo mu nie
   wychodzi)zaladowac sobie do pamieci. Ilosc sampli mierzylem :)
   Cubic Playerem, ktory zdaje sie z pamieci gravisa nie korzysta i
   roznice widac golym uchem- plik np. mission impossible theme.
   Czy i z tym problem ktos sie uporal. Czy tez, snif snif, "pakupic"
   blastera?
"Pooomooocy- wyksyknal prosiacek.Popoomocy..."
  Adam Walkiewicz

  mailto:garrett_at_friko3.onet.pl

   Dostep do internetu 56 Kbps Flex / 64 Kbps ISDN http://www.getin.pl
       Darmowe konta pocztowe w sieci GETIN. http://box43.gnet.pl