Re: Riva128 i 3Dfx albo fantazje na temat RIVY.

Autor: Jacek Mietliński (tujacek_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 16:50:47 MET

> Ciekawe, dla PII 300MHz Brian Hook, z wylaczonym dzwiekiem wlasnie
> z tymi najnowszymi sterownikami OGL na Rive uzyskal na karcie
> AGP STB Velocity (wersja PCI jest ok. 20% wolniejsza) nastepujace
> wyniki:
>
> Brian Dla porownania Twoje
> Hook "wyniki"
>
> 960x720 -> b/d 36 fps (bu ha ha ha)
> 800x600 -> 30.2 fps 48 fps (bu ha ha ha)
> 640x480 -> 39.3 fps
> 521x384 -> 43.9 fps
>
> Chcialbym podkreslic ze P2/300 jest procesorem zdziebko szybszym
> niz podkrecone Pentium @233, a Riva jest zdecydowanie zalezna
> [...]

Proponuje, zebys przeslal mi na priv dokladny przebieg testu -
rozdzielczosc, kolory, komende wywolujaca FPS z konsoli i miejsce
(najlepiej sam poczatek gry, czyli pomieszczenie, do ktorego przylatujesz
na samym poczatku i zobaczymy. Obiecuje, ze zrobie tak samo. Mam juz
serdecznie dosyc oskarzen o nieuctwo i inne takie - niczym sobie na to nie
zasluzylem.
Pozdrawiam

jm