Zapomniałem hasła w BIOSie

Autor: Paweł Grajewski (grajewsp_at_chimera.ae.krakow.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 14:55:58 MET

Witam!

Na swoim domowym komputerze zapomniałem hasła ustawionego w BIOSie i nie
mogę uruchomić komputera. Nie chcę go otwierać, gdyż jest zaplombowany i
jeszcze na gwarancji, a serwis jest trochę daleko...

Słyszałem, że do niektórych typów BIOSów istnieją specjalne hasła serwisowe,
za pomocą których można uruchomić każdy komputer. Czy ktoś z was może wie,
gdzie można znaleźć takie hasło ?

Moja wersja BIOSu: American Megatrends Inc. AMIBIOS v1.7 (c) 1994

--
[PG]
grajewsp_at_chimera.ae.krakow.pl