Re: Skad sciagnac Partition Magic

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 12:49:38 MET

Tałajczyk Piotr wrote:

> nie ma PM w wersji Trial ani shereware. przynajmniej mi tak wiadomo. bo o
> taką chodziło, prawda?
>
> --
> pozdrowionka...
> email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl

Mozna z sieci sciagnac PM202 free, ale skad i jak - nie pamietam.
Wydaje mi sie, ze ze strony Powerquesta...
Jest to pelna wersja i o tyle mila, ze startuje z dyskietki, ladnie
wyglada, sympatycznie pracuje. Niestety, nie obluguje FAT32.

Wersje 3.00 mozna patchowac do 3.03. Niestety, jest to niemozebna
kobyla, choc mozna wydlubac z niej pliki dzialajace w golym
DOS-ie (acz nizwykle zgrzebne, fdisk wydaje sie prostszy w obsludze),
ktore robia wszystko co trzeba i spakowane zajmuja ponizej 1MB.