Re: Cache hits

Autor: tomek (malarz_at_kt.agh.edu.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 22:28:03 MET

eL RADARo napisał(a) w wiadomości: <3505b9b9.1506673_at_news.icm.edu.pl>...
>Właśnie odpaliłem sobie Norton System Doctor i przyglądnąłem się dwóm
>sensorom: Cache hits i Cach used i w związku z tym mam pytania:
>- czy cache hits w granicach 40% - 50% to dużo czy mało ?

U mnie raczej nie schodzi ponizej 60%, a czasem dochodzi prawie do setki.
Ale wszystko zalezy od tego, czy odczytuje sie ciagle to samo, czy nie.
No i oczywiscie od rozmiaru pamieci (u mnie jest 40M).

>- czemu w czasie uruchamiania programów ( Netszkapa, Photoshop ) cache
>used maleje ?

Winda zawsze stara sie wykorzystac jako cache jak najwiecej pamieci.
W momencie uruchamiania programow ilosc dostepnej pamieci spada
i odbija sie to na cache'u.

tomek