Re: Czy ktos ma kolorowego lasera?

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 19:45:21 MET

roman_at_silesia.pik-net.pl napisał(a) w wiadomości: ...

>Bez sensu. Przy takim nakładzie drukarnia wyjdzie znacznie taniej...

Pod warunkiem że są to TAKIE SAME strony. A jeżeli każda jest inna? Gdzie są
takie drukarnie, lece tam z każdym swoim wydrukiem (DTP se zrobię sam, nie
będę ich obdzierał...)

Think before criticize...

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław