Re: Bezposrednie polaczenie kablowe w Win 95

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 18:22:46 MET

<3507c99b.197819_at_news.lublin.pl>...
>Jak odpalic przez kabelek rownolegly
>albo szeregowy Bezposrednie Polaczenie Kablowe ?

Robilem niedawno cos takiego:
Nie jest to tak proste jak powinno, ale po jakichs 15 minutach udalo mi sie
skonfigurowac komputery. Laczylem przez kabel rownolegly. Na obu komputerach
musi byc zainstalowany klient Microsoft Networks. Poza tym komputer bedacy
hostem musi miec zainstalowana usluge udostepniania plikow i drukarek w
sieciach Microsoft Networks.
Potem tylko uruchamiamy program bezposrednie polaczenie kablowe na jednym i
drugim komputerze. Jeden konfigurujemy jako gospodarza, drugi jako klienta.
I leci.
A - przy uruchamianiu polaczenia trzeba znac nazwe komputera-gospodarza.

Nie warto uzywac kabla szeregowego. Szybkosc polaczenia taka jak gdyby
uzywac do kopiowania dyskietek, jedyna zaleta, polega na tym, ze nie trzeba
latac od jednego komputera do drugiego.

Przy kablu rownoleglym kopiowanie 6MB zajelo mi minute.

MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl