Re: Zasoby WIN95 - edycja

Autor: Konik Bujany (rocking_at_horse.edu.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 16:25:32 MET

Wed, 11 Mar 1998 16:03:04 GMT, tomekm_at_ikp.atm.com.pl (Tomasz Murawski)
napisał(a):

>Z tym sobie raczej tez powinien dac rade, choc nie sprawdzalem.
>Jezeli nie to oops.

Wybieram oops :-)

>Wedlug mnie to tylko sprawa sterownika klawiatury,
>aby takie znaki wpisac.

To tylko w/g Ciebie bo normalnie trzeba przekonać program by zapisywał
zamiast dotychczasowych 8bitów 16cie i aby pokazywał znaki kodowane
odmiennie z całego zakresu Unikodu znowu zamiast 8bitowych 16to.
Powódzenia. Oczywiście to wszystko da się zrobić bez problemu,
konkretnie łatwiej niż operując na stronach kodowych, ale RW to inna
epoka. A DS jest ok, ale z racji używania funkcji WinAPI nie zapisze
do exe.

ps. Jeśli nie podawałem to informacje o Unikodzie są pod
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk/ogonkiwunicode.html