Licznik połączeń

Autor: Adam Szewczak (horses_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 15:29:14 MET

Witam.
    Niedawno byłem zmuszony do sformatowania dysku i zapomniałem wykonać
kopii programu taryfikującego. Może ktoś mi pomoże zidentyfikować ten
program po opisie, bo sprawdzałem kilka programów ale żaden nie był tym
który miałem.
A więc program na ekranie nie zajmował dużo miejsca. Po lewej stronie była
tabela gdzie był podany czas połączenia, ilość ściągniętych danych,
transfer, koszt. Można to było przedstawić w postaci wykresów. Po prawej
ustawiało się od kiedy ma zliczać, na który miesiąc, poniżej drukowało się
biling, ustawiało parametry i wychodziło z programu.
Jeśli ktoś wie jaki to jest program i gdzie w inecie go znaleźć będę
wdzięczny.

Adam Szewczak
horses_at_friko.onet.pl