Re: Automatyczna sekretarka + fax

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 04:08:31 MET

Marcin Kreczmer napisał(a) w wiadomości:
<6e7de2$5ip$1_at_gryzmak.lodz.pdi.net>...

>Cieszy mnie niezmiernie twoja pochwala Bitware'a, tez go uzywam i lepszego
>jeszcze nie spotkalem. Mam jednak dwa zastrzezenia:
>1. kiepska książka telefoniczna

Dlaczego kiepska? Nie jest może ładna, ale zadanie swoje spełnia. Nawet przy
pewnym wysiłku można do niej zaimportować ksiązkę Windowsa.

>2. spod Worda wysylane faksy sa bardzo cienkie, trzeba pisac boldem zeby
>dobrze wygladalo

No to się zgadza, ale ja używam do faksowania Ariala (14 - 16). Chyba jak
się taki faks wydrukuje w TmsNRom to i tak przejdzie cienki.
Reasumując:
Na razie nie znalazłem lepszego programu od w/w, ale jestem otwarty na
wszelkie sugestie

>Pozdrawiam Marcin Kreczmer

Również pozdrawiam

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław