Re: Nagrywarka Yamaha 200T SCSI+kontroler Adaptec Ava 1505ISA

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 12:47:06 MET

Dnia Tue, 10 Mar 1998 19:05:04 +0100, "Tomek" <tomek_at_priv.sos.com.pl>
napisał(a):

>Witam!
>Mam zamiar kupic w/w nagrywarke i ciekaw jestem jak sprawuje sie w pracy
>(stabilnosc, bezawaryjnosc, wytrzymalosc etc.)
>Jesli ktos z Was posiada takowa prosze napiszcie cosik rowniez na priva.
Kontroler może warto jakiś lepszy 1505 to chyba najtańszy model
Adaptec'a i nie wiem czy przypadkiem nie obsługuje tylko jednego
urządzenia (tu się mogę mylić). Polecam tani Tekram DC-310 na PCI'u,
mam i jestem zadowolony (~200 zł).

>Z gory dziekuje.
proszę :)

>Pozdrawiam!
>
>Tomek Tyszkiewicz
><tomek_at_priv.sos.com.pl>

Daniel Fenert < mailto:fenert_at_friko.onet.pl >

--
A man with only the humblest of means