Re: Ricoh & Easy CD Pro

Autor: Jasam (jasam_at_kki.net.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 10:27:03 MET

On 11 Mar 1998 18:02:50 GMT, "Marek Wodzinski" <majek_at_writeme.com>
wrote:

>Jasam <jasam_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
><3508a01c.2224221_at_news.lublin.pl>...

>sciagnij upgrade z adapteca (http://www.adaptec.com) i bedzie hulac. ale
>pierw zalatw sobie programik ktory potrafi wznawiac przerwane transmisje bo
>z ich ftp-em jest to raczej konieczne:(

Udalo sie sciagnac, ale dopiero o 4.30 nad ranem :(
Wlaczylem, a ta cholera bzyka, bzyka i pisze mi, ze "No qualified
copies of Easy-CD Pro can be detected".
Szlag mnie juz trafia, moze ma ktos dzialajaca wersje 2.0, bylbym
wdzieczny do konca zycia... :)