Re: eudora 4 i iso..

Autor: DAREK (darles_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 09:58:18 MET

On Wed, 04 Mar 1998 13:25:54 GMT, trach_at_priv.onet.pl (Jacek
Kolodziejczyk) wrote:
>Pewnie, że można. Jednak Eudora jakoś dziwnie współpracuje z
>iso-8859-2. Wystarczy coś wkleić do listu, a czasami wogóle bez
>przyczyny - źle pokazuje (czasami źle koduje nagłówek z polskimi
>fontami). Pomimo wszystko, IMHO, to jest najlepszy windowsowy mailer.
Myślę że Twoje problemy z wklejanym textem skończyły by się raz na
zawsze gdybyś stosował pewną opcję przed wysłaniem listu z Eudory.
Opisujesz że Eudora nie lubi wklejanego textu do listu jasne że nie
lubi ale zastosuj opocję 'Clear Formatting' tuż przed wysłaniem
takiego listu i problem zniknie. :)))

Tak więc teraz to już pewne że Eudora to najlepszy mailer.

_

DAREK
 e-mail: darles_at_priv.onet.pl