Re: czy ktoœ próbował ?

Autor: Michal Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 08:26:16 MET

Tak, czemu nie. Na mojej plycie chodzil przez prawie pol roku z
ustawieniem 2*66 = 132 MHz. /Plyta Amptron VXpro/.
Po prostu yntelygentny sprzedawca tak ja ustawil "bo to przeciez
133".
Wszystko chodzi cacy pod warunkiem:
Dobry cooler, przyklejony na jakis smar /lepsze odprowadzenie
ciepla/
Dopuki nie zaczalem instalowac tysiecy programow i programikow, z
roznych czasopism i od znajomych system prawie nie padal -
najczesciej w sesji DOSa, podczas gier.

Michal Chrominski
mchrom_at_sgh.waw.pl