Re: Problemy z nowym BIOSem

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 22:17:32 MET

Jacek Dabrowski napisał(a) w wiadomości:
<01bd4cf1$1a0e0e40$LocalHost_at_beta-pc>...
>[Bart napisal...]

>zależeć na wprowadzeniu takich zabezpieczeń? Kupiłbyś >wtedy ich płyty.
>
>Mowisz tak jak przetaktowywanie procesorow bylo normalna
>sprawa. Co jeszcze chcesz, zeby jeszcze w instrukcji ci podali
>jak to zrobic i bezpieczny pulap przy jakim wszystko chodzi stabilnie?
>Wyraznie napisalem, ze tak moze byc ALE NIE MUSI !!!!!!!!
>Chcesz sie dowiedziec, dlaczego sie dzieje tak a nie inaczej
>to napisz do SOYO, ze chcesz przetaktowac plyte na xx MHz
>i ze ich plyta nie pracuje. WYSMIEJA CIE, ZAROWNO W SOYO
>JAK I KAZDYM POWAZNYM SERWISIE.

Ale jak technicznie miałoby to być możliwe że po flashu BIOS płyta nagle
zaczyna rozpoznawać kręcone proce?
Pomyśl trochę i jak mi to wyjaśnisz będę na Ciebie wołał GOD, OK? Co taka
płyta może robić? Sprawdzać temperaturę proca -> większy wiatrak. I nagle
zaczął to robić nowy BIOS, a stary tego nie miał? Chyba kpisz. Najwyżej
limit tej temperatury się zmienił po flashu i trzeba go przywrócić lub
wyłączyć i to wszystko, a nie nagle płyty SOYO po flashu stają się
overclocko - odporne.
Płyty się nie da "przetaktować". Można przetaktować wszystko (tj. proc,
karty, ale chyba nie płytę).
Rozumiem że producentowi płyty ma zależeć na uniemożliwianiu mi
overclockingu? Zastanów się jeszcze raz...
Kupiłbyś wtedy płytę SOYO, gdyby fama się o tym rozeszła?
Myślisz że po co ASUS wprowadził taktowanie magistrali na 75 i 83 mimo jego
bliskich związków z INTELEM? Gdy tylko próbował się z tego wycofać w płytach
z TX badania marketiongowe powiedziały im że to byłby najgłupszy krok pod
słońcem.

>producencie
>płyt).
>
>G....uzik prawda ! Jak bys poczytal wiecej postow to bys
>sie dowiedzial, ze gosc mial plyte Asusa, i po updatowaniu
>biosu musial wykonac format twardego. Mial akurat pecha,
>ale faktem jest, ze bylo napewno wiecej takich przypadkow
>tylko ze nie kazdy o tym krzyczy.

Jestem 95% pewny że nie musiał tego robić. Znasz jakieś inne czy to znowu
takie napewno i wszyscy o tym mówią tylko nikt nie wie gdzie?

>BIOS'u przed i po, bo po uaktualnieniu się ona z reguły >resetuje na BIOS
>lub SETUP default.
>
>Bez sensu...... Jak ma sprawdzic konfiguracje biosu ktorego
>wlasnie zamazal.

Co jest bez sensu? Czy ja mówię żeby on to sprawdzał (POLSKA język trudna
język?) Nie mówię! Piszę tylko pokombinował z ustawieniami bo tam może leżeć
problem. A twoje wyjaśnienie jest właśnie bez sensu.
Pytanie, które mogą pomóc:
1. Czy przy odpalaniu systemu proc zgłasza się na 200 czy na więcej?
2. Płyta zworkowa?