Re: WINNUKE, TEARDROP I NIUK ?????

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 21:59:20 MET

Slawomir Sidor napisał(a) w wiadomości: <6e686t$mod_at_polonez.man.lodz.pl>...
>:>Czy ktos wie jak skutecznie zabezpieczyc sie przed atakami palantow,
ktorzy
>:>wieszaja zdalnie komputery przy pomocy kilku Linuxowych programow?
>:>
>: 1) zainstalowac linuxa, a na nim ipfw i dwa NICe,
>: 2) kupic cisco z filtrem pakietow
>
>Rozwiazanie pierwsze ma jeszcze jedna zalete:
>
>Mozna wieszac zdalnie komputery takim palantom co windows uzywaja.

Może mi wyjaśnisz czemu jestem palentem, bo ja właśnie Ciebie zaczynam za
takiego uważać? I mam na to parę argumentów...

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław