Re: Kłopotów Z Heliosem c.d.

Autor: mLaSkAtOr (tomasz_at_polbox.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 23:52:47 MET

Tałajczyk Piotr <piotr_ta_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bd4a06$a9b03ac0$LocalHost_at_piotr_ta.friko2.onet.pl>...

> nie mam Heliosa ani innego 3dFX, ale chodziły pogłoski o tym sprzęcie, że
> za bardzo nie daje się przetaktowywać. można by zmienić odpowiednią
wartość
> w autoexec.bat na mniejszą. podobno Heliosy padają już przy 52.
> koleś ma Magica i takie same objawy (zawias gierki) zdarzają mu się w
> momencie kiedy go przetaktuje.

Ja wiem co sie dzieje!!!!!! Kupilem heliosa i sie walilo , wymienilem i
jest super, to samo moj kumpel kupil i sie walilo, wymienil i jest
bosko.Helios ma spiepszone czasem odswierzanie tekstur w pamieci, jesli
obiawami sa zacinania, mrygania to mozemy byc pewni ze jest walniety,
nalezy wymienic.

- Mlaskator - tomasz_at_polbox.pl
- http://www.std.com.pl/luzik -
- http://www.std.com.pl/tomasz -