RE:RE:TX Pro

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 22:55:53 MET

>To, co napisałeś, raczej nie wnosi zbyt wiele nowego w temacie TX Pro
>(ALI Aladin IV+). Płyty te w wersji "normalnej, noname" (bez karty
>dźw., 512kB cache L2) na giełdzie kosztują 260zł.
u nas poniżej 290 nie kupisz TX Pro noname, no chyba że masz "znajomości" ;)
no i te noname nie mają tych rzeczy o których pisałem (3xDIMM,4xPS/2, złącze
ATX)
moim zdaniem to nawet ten głupi kabelek do myszy PS/2 się liczy bo nasi
miejscowi macherzy chcą za to 10 pln (zdzierstwo!!!)
>W związku z tym
odliczając 70pln za kartę muzyczną i 10 za kabelek ;) mamy już 300 :)))
>ta cena nie jest taka dobra, za nieco ponad 300zł netto można mieć w
>miarę firmowego TX-a :-) pozdrawiam,
Jaki ten markowy TX ? U nas najtaniej A-Trend za 370-380 pln (no i ten TX ma
max.cachu 512 :) )
P.S. I żeby nie było nie jestem ani zwolennikiem ani przeciwnikiem chipsetów
intelowskich lub nieintelowskich (mam intela VX (BTW A-Trenda) a chcę się
przesiąć na MVP3 lub Alladin V (Abit-a ?, może...))
Cooger