Re: USB

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 00:29:49 MET

"Jaroslaw Lis" <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> writes:

> : Uwazasz, ze IRQ 12 to nie przerwanie? Albo ze mniej cenne?
>
> Mniej cenne. Modemow co pozwalaja zadac int12 niewiele robia :-)

Moze tak. Jak dla mnie to karty sieciowe oraz sterowniki SCSI (bo
w takich przypadkach moge miec malo IRQs) moga dzialac na IRQ12.
Modemy to u mnie przerwanie wyzwalaja przez mieszanie liniami RX
albo kontrolnymi :-)

> : A mysz PS/2 ma tylko 2 klawisze :-(
>
> Ale Logitech ma 3 :-)

PS/2? To milo, zreszta ich myszy chodzace niby jako MS (=Microsoft,
nie Mouse Systems) tez potrafia miec 3 klawisze. Tylko ze potem
w jednym programie to dziala, a w innym nie.

Standard MS niby przewiduje 2 klawisze.

--
Krzysztof Halasa