Re: onet nie autoryzuje

Autor: Pawel Kubacki (pawel_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 12:06:04 MET

On Wed, 11 Mar 1998 12:05:58 +0100, "Leszek Olech"
<leszekol_at_sz.onet.pl> wrote:

>Czesc
>Prosze o odzew uzytkownikow "komercyjnych" kont Optimusa. Od jakiegos czasu
>serwer robi problemy z autoryzacja i trzeba haslo kilkakrotnie wpisywac.

To chyba nie jest wina TPSA. Mysle, ze w Optimusie cos sie psuje. Mam
konto na friko i przy probie wyslania z niego listu odpowiedz byla
"access denied". Nie bylem w stanie wyslac rowniez listu z innego
konta na konto w Optimusie, zas list wyslany z innego konta na friko
szedl do mnie 2 dni. Zaznaczam, ze probowalem sie laczyc za pomoca
0202122 jak i z lacza stalego zza granicy.

Pawel Kubacki
p_k_at_priv.onet.pl
p_k_at_priv.onet.pl