| NETIA - szukam informacji! Pozmocie!

Autor: cLiPo (lukasz_at_ic.com.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 10:42:03 MET

Witka,

mam pytanie odnosnie Netii Telekom - czyli polskiego prywatnego operatora
sieci kablowej. Inaczej mowiac - konkurencja TPSA ;-)

Szukam wszelkich informacji na temat tej firmy i jej dzialalnosci... a moze
ktos z Was jest jej abonentem? ;-) Serdecznie prosze o kontakt.

Jezeli wiesz cos na ten temat... cokolwiek - prosze napisz do mnie:
clipo_at_kki.net.pl lub spotkaj sie ze mna na ICQ, moj UIN: 6616513 -
ewentualnie zostaw odpowiedz na tej grupie dyskusyjnej...

Wszystkim, ktorzy mi pomoga - z gory serdecznie dziekuje... Do zobaczenia
:-)

Pozdrawiam,

Łukasz Płociniczak
mailto:lucas_at_eleet.webmedia.pl