AdobePremiere4.2 pod NT4.0

Autor: *Pa~W* (palczews_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 20:08:30 MET

Witam,
2 tygodnie temu zmieniłem system WIN95 --> Win Nt Serwer 4.0, ponoć
bardziej
stabilny i pewny.
Z trudem jest mi pogodzić się z tym poglądem, gdyż na platformie:
* dual Pentium 2 x 266 MHz,
* 128 MB RAM,
* ELSA,
* MIRO DC-30,
* HD scsi

w zasadzie nie daje się pracować w AdobePremiere 4.2

Generowany obraz co parę sek. drży w poziomie (do połowy ekranu).
Ponownie jest OK i mrugnięcie i tak w kółko.
Ten sam plik *.avi uruchomiony np. poprzez eksplorer (poza AP 4.2) nie
posiada tych drgań.

Tak jak napisałem wyżej pomimo, że rozumię komputerologię system NT4.0 jest
dla
mnie nowością. Być może z tego wynikają z tego moje pytania:

* czy AP4.2 pod NT wymaga jakiegos patch_a?
* może Ktoś przeżywał podobny problem, usunął go i zechce podzielić się ze
mną
  swoim doświadczeniem?

Nieśmiało proszę o szybką odpowiedź z uwagi na pilność pracy, którą
realizuję.

Z góry dziękuję, pozdrawiam

Wiesław Palczewski
palczews_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl