Re: POMOCY,MAM KLOPOT Z MOIM CD!!!!

Autor: Bartek Poznaniak z Poznania (bartek_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 16:56:45 MET

Hej !!!
Ostatnio sie wkurzylem na mojego PHILIPSA 8x nie czytal CDR po prostu
wypinal sie na plytki (nie wszystkie) probowalem wszystkie mozliwe
serowniki mscdex'y i inne taki i nic. I wiecie co zrobilem ??
Rozebralem drania wzialem palke do czyszczenia ucha i umylem mu magiczne
oczko. Od tej pory
moj PHILIPSIK do najleprzy CD jakiego widzaialem

        Pozdrawiam !

--
bartek_at_hoth.amu.edu.pl